klant: ridder groep
datum: december 2015
plaats: maasdijk
opdracht:
Van de Ridder Groep kregen wij de opdracht creëer een digitale verkoop en marketing omgeving waar alle producten van Ridder interactief en werkend in te vinden zijn.
Als oplossing hebben wij een interactieve digitale kopie (digital twin) van een tuinbouwkas gemaakt. Waar je met de 5 product categorieën van Ridder kunt spelen en de informatie bij elk product kunt ophalen. Een inspirience center die te bekijken is als een interactieve presentatie op ieder beeldscherm, touchscreen en in virtual reality.
Met als resultaat:
ervaar virtual reality.
de ultieme digitale showroom die je gemakkelijk overal mee naar toe neemt.
een besparing op dure demo productie- en transportkosten.
visueel in 1 keer duidelijk wat het product doet en hoe het werkt.
digitaal kennis delen in meerdere talen.

we hebben onlangs gebruik mogen maken van jullie vr. Ik kan jullie vertellen dat het een groot succes was! het trok veel klanten aan, die daarna bleven om meer van onze oplossing te horen. Helemaal super!
Mark WassenaarBusiness Development Manager bij Philips Healthcare
wat een talent en super fijne samenwerking. met de digital twin heeft goldviz voor een flinke besparing gezorgd.
Mark MinderEigenaar bij Max Groep
ook voor goldviz was deze toepassing met robots en grijpers helemaal nieuw. ondanks de grote uitdagingen zijn er nooit concessies gedaan en zijn ze niet gestopt voordat iedereen, maar vooral ook goldviz, tevreden was!
Jeroen van den HeuvelEigenaar bij ZVS Techniek BV.