we think out of the bowl.

ridder vr inspirience.

Een VR Experience voor sales marketing en trainingen.

naar jouw inspirience.

klant: ridder groep

datum: december 2015

plaats: maasdijk

opdracht:

Van de Ridder Groep kregen wij de opdracht creëer een digitale verkoop en marketing omgeving waar alle producten van Ridder interactief en werkend in te vinden zijn.

Als oplossing hebben wij een interactieve digitale kopie (digital twin) van een tuinbouwkas gemaakt. Waar je met de 5 product categorieën van Ridder kunt spelen en de informatie bij elk product kunt ophalen. Een inspirience center die te bekijken is als een interactieve presentatie op ieder beeldscherm, touchscreen en in virtual reality.

Met als resultaat:

ervaar virtual reality.

de ultieme digitale showroom die je gemakkelijk overal mee naar toe neemt.

een besparing op dure demo productie- en transportkosten.

visueel in 1 keer duidelijk wat het product doet en hoe het werkt.

digitaal kennis delen in meerdere talen.

klantenliefde

wil je meer weten over dit project?

jouw email. krijgt de nieuwsbrief.