klant: royal ihc
datum: december 2015
plaats: kinderdijk
opdracht:
Goldviz heeft voor Royal IHC een spannende Virtual Reality Rollercoaster ervaring gemaakt die de belangrijke veranderingen binnen het bedrijf op een leuke, speelse en visuele manier verduidelijkte.
In de visualisatie bevindt zich een warenhuis met verschillende kamers. Iedere kamer heeft zijn eigen thema die uitleggen wat de veranderingen zijn.
Samen met een duidelijke Engelse en Nederlandse voice-over komt het geheel tot leven. Deze ervaring is speciaal gemaakt als Virtual Reality experience voor de Oculus Rift.
ervaar virtual reality.
op een leuke manier visueel je boodschap overbrengen.
een virtuele ervaring blijft beter hangen.
we hebben onlangs gebruik mogen maken van jullie vr. Ik kan jullie vertellen dat het een groot succes was! het trok veel klanten aan, die daarna bleven om meer van onze oplossing te horen. Helemaal super!
Mark WassenaarBusiness Development Manager bij Philips Healthcare
wat een talent en super fijne samenwerking. met de digital twin heeft goldviz voor een flinke besparing gezorgd.
Mark MinderEigenaar bij Max Groep
ook voor goldviz was deze toepassing met robots en grijpers helemaal nieuw. ondanks de grote uitdagingen zijn er nooit concessies gedaan en zijn ze niet gestopt voordat iedereen, maar vooral ook goldviz, tevreden was!
Jeroen van den HeuvelEigenaar bij ZVS Techniek BV.